Naprawy bezgotówkowe

Japan Service szkody rozliczamy bezgotówkowo ze wszystkimi Towarzystwami Ubezpieczeniowym.

Warunkiem takiego rozliczenia jest:

  • upoważnienie właściciela pojazdu (druki w zakładce „dokumenty„)
  • akceptacja kosztorysu Japan Service przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe
  • pełen zakres polisy AC poszkodowanego
  • kompletna dokumentacja szkody wymagana przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe

 

Likwidacja szkód w systemie bezgotówkowym w Naszej Firmie przebiega w następujący sposób:

  • wypełniamy zgłoszenie szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego
  • rejestrujemy szkodę w towarzystwie ubezpieczeniowym
  • przeprowadzamy oględziny uszkodzonego samochodu
  • uzgadniamy sposób naprawy z klientem i towarzystwem ubezpieczeniowym
  • uzgadniamy kosztorys naprawy
  • wykonujemy dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów naprawy
  • po zakończeniu wykonujemy wymagane badania techniczne
  • samochód jest kompleksowo myty i wydawany klientowi
  • warsztat składa całość dokumentacji naprawy w towarzystwie ubezpieczeniowym
  • po weryfikacji przez ubezpieczyciela odszkodowanie jest wypłacane na rachunek bankowy warsztatu

W ten sposób zwalniamy Państwa z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. Dzięki temu czas od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu jest znacznie krótszy.

 

Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:

  •  dowód rejestracyjny pojazdu
  •  prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia
  •  oryginał polisy OC
  •  polisa Autocasco oraz wniosek do polisy (jeśli jest na osobnym druku)
  •  dowód osobisty właściciela pojazdu
  •  w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez Policję – pokwitowanie

Jeżeli będą koniecznie inne dokumenty to zostaną Państwo poinformowani przez właściwą jednostkę likwidującą szkodę.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt lub wizytę w biurze naszej firmy, gdzie nasi pracownicy chętnie pomogą w załatwieniu formalności i przedstawią Państwu właściwy tok postępowania w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi.

Klient nie bierze udziału w sprawach związanych z windykacją należności. Te sprawy od początku przejmuje nasza firma. Na miejsce kolizji wysyłamy swojego holownika, a na czas naprawy zapewniamy bezpłatny samochód zastępczy.